اطلاع رسانی و ارتباطات
اطلاع رسانی و ارتباطات

اطلاع رسانی و ارتباطات

سخنرانی در انجمن روابط عمومی ایران

اطلاع رسانی و ارتباطات /حمیدرضا نجفی

یک‌صد و هشتادمین نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران، با موضوع «اهمیت و نقش ارتباطات تصویری در دنیای امروز» برگزار می گردد

در این نشست،دکتر حمیدرضا نجفی در خصوص «مارولیسم، پاپ آرت و شبکه‌های اجتماعی» سخنرانی خواهد کرد‪.

او در این سخنرانی ضمن بررسی تغییر و تحولات اخیر در حوزه ی «زبان، هنر و ارتباطات» جهان، به ضرورت توجه کارشناسان روابط عمومی به این تحولات و اتخاذ رویکردهای متناسب با آن خواهد پرداخت‪.

زمان: روز چهارشنبه ۳ تیرماه ۹۴ از ساعت ۱۷ الی ۱۹

محل برگزاری: خانه هنرمندان ایران خیابان آیت اله طالقانی -خیابان شهید موسوی شمالی(فرصت) -ضلع جنوبی باغ هنر

از اعضای محترم انجمن، مدیران، کارشناسان، اساتید محترم، علاقمندان به حوزه روابط عمومی و دانشجویان دعوت به عمل می آید تا در این نشست حضور بهم رسانند‪.

حضور در این مراسم برای عموم آزاد است.

منبع، وب سایت انجمن روابط عمومی ایران 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 23:11 http://www.fed.blogfa.com

سلام آقای نجفی. خوشحال ام از اینکه امروز در جلسه انجمن با تفکرات شما آشنا شدم. در خصوص تصویر سازی با شما هم عقیده هستم. من هم یک وبلاگ دارم. که تا چند وقت پیش عکس ها رو از سایت های مختلف انتخاب و اولین چیزی که به ذهنم میرسه زیرشون مینویسم. من هم مثل،شما مدیر،روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه بودم. خیلی خوشحالم از اینکه شما مدارج طرقی رو طی کردید. براتون سلامتی و شادی آرزو میکنم. زنده باشی و برقرار. محمد مس چی

جناب مس چی عزیز. سلام و شب بخیر. باعث افتخارم بود که در این جلسه حضور به هم رساندید. پیروز و سرافراز باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد